همکاری با ما

شرکت صنعت آفرین سامیار، جهت رفع نیازهای خود از فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته های مختلف دعوت به همکاری می‌نماید.

اگر پرسشی دارید با ما مطرح کنید

اگر سوال یا نظری دارید فرم زیر را پر کنید. این فرم جهت درخواست همکاری نیست. برای درخواست همکاری ادامه صفحه را مشاهده نمایید.

رشد سریع

شرکت سامیار، به یادگیری و رشد پرسنل خود اهمیت می‌دهد. در این شرکت علاوه بر کسب تجربه‌های فراوان در تخصص خود نیز رشد خواهید کرد.

فرصت های بهتر

در شرکت سامیار با توجه به تخصص خود در جایگاه مناسب خود قرار خواهید گرفت و پس از رشد و کسب تجربه قادر خواهید تجارب جدیدی را کسب نمایید.

همکاری با ما به عنوان کارآموز

برای کسب موقعیت شغلی مناسب، داشتن تجربه، مهارت و سابقه کاری از اهمیت بالایی برخوردار است. برای یک کارفرما علاوه بر تخصص نکات دیگری از جمله: تعهد کاری، وقت شناسی، روحیه کاری، مسئولیت پذیری و … اهمیت دارد که در هیچ دانشگاهی آموزش داده نمی‌شود. لذا برای کارفرما داشتن سابقه کاری ولو به عنوان کارآموز اهمیت زیادی دارد. علاوه بر آن کارآموزی فرصتی خواهد بود تا آموخته های دانشگاهی خود را به صورت عملی تجربه کرده و در آن مهارت پیدا کنید. شرکت سانیار این امکان را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد و در رشد آنها تمامی تلاش خود را خواهد کرد.

برای ثبت درخواست کارآموزی فرم درخواست کارآموزی زیر را تکمیل نمایید و منتظر تماس ما باشید.

استخدام

شرکت صنعت آفرین سامیار، ارائه دهنده انواع خدمات پتروشیمیایی، در راستای توسعه خود، از متتخصصین رشته های زیر دعوت به همکاری می‌کند:

  • مهندسی شیمی
  • مهندسی نفت
  • مهندسی پتروشیمی
  • کارشناس تولید محتوا

جهت ثبت درخواست استخدام، فرم استخدام زیر را تکمیل نمایید و منتظر تماس ما باشید.